ClickCease

איך מוצאים חיפוי קיר איכותי

תוכן עניינים

חיפוי אלוקובונד, הינו חיפוי קיר העשוי מאלומיניום. האלוקובונד הינו בחירה פופולרית בקרב אדריכלים ומעצבים בשל עמידותו, נראותו האסתטית, הבידוד התרמי אשר מספק והרבגוניות שמאפשר בכל פרויקט. איגדנו עבורכם פירוט מעמיק על ההיבטים הטכניים של לוחות אלוקובונד תוך הדגשת היתרונות המרובים ההופכים את לוחות אלו לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

מהם לוחות אלוקובונד?

לוחות אלוקובונד מורכבים ממבנה הכולל שני יריעות אלומיניום המחוברות לחומר ליבה פנימי העשוי פוליאתילן בצפיפות נמוכה. האלוקובונד הינו סוג של חיפוי אלומיניום איכותי במיוחד (ACM). החלקים מודבקים זה לזה בחום בתהליך מתמשך המאחד את החלקים ליחידה אחת חזקה וגמישה. יריעות האלומיניום יכולות להיות מצופות PVDF או צבע פוליאסטר, וההתקנה מתבצעת על ידי מערכות תלייה יבשות שונות. לוח אלוקובונד מכיל רק 25% אלומיניום ו-75% ליבה תרמו-פלסטית.

 תהליך הייצור של לוחות חיפוי אלו מאפשרות גמישות בעיצוב דקורטיבי במיוחד. שילוב זה מבטיח שהפנלים יתאפיינו בחוזק יוצא דופן אך גם בו בעת ישארו קלים. חיפוי האלומיניום מספק שכבת הגנה חזקה המגנה על הליבה הפנימית מפני אלמנטים חיצוניים, כגון קרינת UV, לחות ותנודות טמפרטורה קיצוניות. בנוסף, הלוחות עמידים בפני קורוזיה, מה שהופך אותם למתאימים להתקנה בתנאי אקלים מגוונים.

מהם היתרונות של שימוש בלוחות אלוקובונד? 

אחד היתרונות המשמעותיים של לוחות אלוקובונד הוא הנראות האסתטית המדהימה שלהם. פנלים אלה זמינים במגוון רחב של צבעים, גימורים ומרקמים, ומציעים למעצבים ולאדריכלים את החופש היצירתי ליצור חזיתות ופנים מדהימות מבחינה ויזואלית. בין אם מדובר בעיצוב מלוטש ומודרני או בקונספט אדריכלי מסורתי, חיפוי אלוקובונד יכול להשלים בצורה לא מתאמצת מגוון רחב של סגנונות. יתר על כן, ניתן בקלות רבה לייצר את הפאנלים בצורות שונות, מה שמאפשר עיצובים מורכבים ומותאמים אישית לפי העדפת הפרויקט.

לוחות HPL, הידועים גם בשם לוחות למינציה בלחץ גבוה, משולבים לרוב בחיפוי אלוקובונד כדי לשפר את ביצועיו. לוחות HPL משמשים כשכבה נוספת, מחזקים עוד יותר את המבנה ומשפרים את עמידותו בפני בלאי. אינטגרציה זו משפרת משמעותית את תוחלת החיים של החיפוי ומבטיחה שהוא ימשיך לעמוד גם לאורך שנים במבחן הזמן, גם באזורים עם תנאי מזג אוויר קשים או זיהום אוויר רב.

היבט מכריע נוסף של לוחות אלוקובונד הוא תכונות הבידוד התרמי יוצאות הדופן שלהם. המבנה המרוכב של הלוחות, בשילוב עם חומר הליבה המבודד, ממזער ביעילות את העברת החום. תכונה זו של בידוד תרמי לא רק תורמת ליעילות אנרגטית אלא גם משפרת את הנוחות הכוללת בתוך הבניין. הבידוד התרמי המסופק על ידי לוחות אלוקובונד מסייע בהפחתת עלויות החימום והקירור, מה שהופך אותם לבחירה ידידותית לסביבה עבור פרויקטים של בנייה ברת קיימא.

למה כדאי לבחור בחיפוי אלוקובונד?

שימוש בלוחות אלוקובונד מאפשר מתן מענה משולש – חיפוי חיצוני המהווה מעטה אסטטי, חיסכון גדול בעלויות בהשוואה לחיפוי אחר כדוגמת לוחות שיש, אבנים וכדומה, והכי חשוב הגנה למבנה מפני פגעי מזג אוויר ושאר נזקים נוספים. לוחות האלוקובונד הם לוחות קומפוזיט, מאלומיניום מלא.

ממה צריך להיזהר ברכישת חיפוי קיר אלוקובונד?

ניתן למצוא כי האלוקובונד מכיל רק 25% אלומיניום ו-75% ליבה תרמו פלסטית, מרכיב האלומיניום באלוקובונד בעל פחות התנגדות לקורוזיה ועל כן אינה מומלצת לסביבה ימית. והחומר פחות ידידותי לסביבה, כיוון ש-75% ממרכיב החומר הוא בעייתי למחזור. 

לסיכום, חיפוי אלוקובונד מומלץ כמעט לכל פרויקט שתבחרו להקים, כפי שניתן להבין מדובר בחומר עם יתרונות רבים שללא ספק יחסכו לכם רבות בהמשך הדרך. הוא בעל יתרונות רבים שיוכלו לשמש אתכם לכל בניין ופתרון. 

INNOBUILD מספקת חיפוי אלוקובונד והכי חשוב מעטפת שירות איכותית. צוות INNOBUILD מונה בעלי מקצוע מנוסים, מקצועיים וצעירים, שמטרתם להנגיש רעננות חדשנית לעולם הבנייה המסורתי, בהם מנהלי מכירות, אנשי שירות, מתכננים, מהנדסים ואדריכלים. הצוות מספק מעטפת שירות הכוללת ייעוץ, תכנון, ואספקת המוצרים והחומרים. הביצוע נעשה על ידי חברות מובילות בתחום כמו ׳מידד פתרונות בנייה "מ.מ חיפויים" ונוספות.

אנו מספקים פתרונות מתקדמים לחיפויים בענף הבנייה. החברה מקפידה על איכות החומרים, בוחרת כל מוצר בקפידה ומייבאת מוצרים מספקי עוגן מהמזרח ומאירופה בפרט. המבחר העצום מאפשר ללקוחות ליהנות מעולם מרהיב של חומרים העומדים בתקנים מחמירים ובתקני הבנייה הירוקה. 

מעוניינים בחיפוי אלוקובונד? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ומקיף!

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם