ClickCease

איך מתקינים חיפוי אלומיניום וכיצד מתחזקים אותו לאורך השנים

תוכן עניינים

חיפוי קירות חוץ הוא דבר הכרחי ונחוץ לכל מבנה שקיים. חיפוי מחומרים שונים מציע פתרונות ויתרונות פונקציונליים מעבר למראה הדקורטיבי שיוצר. בנוסף היותו פתרון דקורציה חשוב לחזית המבנה חיפוי קירות חוץ בראש ובראשונה מהווה שכבת הגנה לשלד המבנה ומספק את האיטום הנדרש הן לשלד והן לחלל הפנים. הוא מונע חדירה של מים ולחות אל קירות השלד או פנים המבנה. 

כל חיפוי קירות חוץ הינו בעל מאפיינים שונים ומגוונים כמו גם מאפיינים המייחדים אותם. ישנו מגוון רחב של אפשרויות וחומרים כמו חיפוי קירות חוץ מגרניט פורצלן, חיפוי hpl, חיפוי אלומיניום מלוחות אלומיניום, חיפוי אלוקובונד, פייבר צמנט ועוד רבים אחרים. כל חומר מתקינים בצורה שונה ודורש תחזוקה שונה. אגדנו עבורכם מספר כללי מפתח הנוגעים לחומרים השונים.

נקח לדוגמה חיפוי קירות חוץ אלומיניום ונסקור את ההתקנה והתחזוק שדורש. 

מהו בכלל חיפוי אלומיניום?

חיפוי אלומיניום הינו בחיפוי המבוסס מלוחות מתכת אלומיניום חזקים במיוחד ועמידים בפני מים, רטיבות, לחות וקרינה. חיפוי קירות אלומיניום מעניק לבעלי המקצוע אפשרויות שונות מגוונות למימוש רעיונות יצירתיים, עד כדי ביצוע שינויים במראית המבנה, עם חומר הן עמיד והן אסתטי. 

כיצד מתקינים חיפוי אלומיניום מלוחות אלומיניום?

התקנת חיפוי אלומיניום אורכת מספר שעות בלבד והיא התקנה פשוטה וקלה. טרם ההתקנה כמובן שיש צורך בבחירת הדגם הרצוי תוך לקיחת מידות וייצור לוחות אלומיניום בגודל הנדרש לחיפוי הקירות. ההתקנה עצמה נעשית על ידי בעלי מקצוע מיומנים שביצעו הכשרה ייעודית. ההתקנה מתבצעת על ידי קדיחה של מספר קדחים בקיר המקורי והצמדת חיפוי אלומיניום מלוחות אלומיניום אל הקיר או השלד. משמע, ההתקנה איננה אורכת זמן רב ואינה מתאפיינת בבלגן רב או ניקיונות מרובים לאחר ההתקנה. העבודה נקייה, מגיעה בגדלים הרצויים טרם ההתקנה ואיננה דורשת חיתוכים, ניסורים, ריתוכים וכדומה במקום עצמו.

לאחר שהתקנתי, כיצד עלי לתחזק את החיפוי לאורך השנים?

שאלה שעולה רבות, גם טרם ההתקנה על מנת להיארך במידת הצורך, היא מה מידת התחזוק שחיפוי אלומיניום לדוגמה דורש בשגרה, ביומיום? התשובה לכך היא שהמוצר אינו דורש תחזוקה כלל. למעשה הבחירה בלוחות אלומיניום מבטלת כליל את עלויות האחזקה כיוון שאינן דורשות אחזקה משמעותית.

ומה לגבי אופציות אחרות לחיפוי אלומיניום?

כפי שציינו, ישנן אפשרויות רבות איתן ניתן לבצע חיפוי קירות חוץ למבנה המיועד עבורכם ובהם חיפוי קירות חוץ מגרניט פורצלן, חיפוי hpl, חיפוי אלוקובונד, פייבר צמנט ועוד. לכל אפשרות תכונות שונות המאפשרות התאמה מושלמת עבור חללכם הייעודי, תוך התחשבות בתנאים שונים להתקנה ותחזוקה שוטפת.

ההמלצה החשובה ביותר היא התייעצות. למידה מוקדמת, סקירה של כלל האופציות העומדות לפניכם והבנת הצרכים למול המענה שכל חומר יוכל לספק היא קריטית. זו תוכל לחסוך עבורכם המון הן מבחינת הוצאות כספיות והן מבחינת זמן ועבודה. כל חומר יוכל לענות על צרכים מסוימים. לכן, מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע מנוסים שיוכלו לסייע בבחירת החומר המושלם.  

אחד ההיבטים המרכזיים הדורשים בחירה מדוקדקת הינה הבחירה בחברה מקצועית בעלת חומרים איכותיים שיוכלו לשמור על המבנה לאורך זמן. אצלנו באינובילד אנו עוסקים בחיפוי קירות חוץ ממגוון החומרים שהזכרנו לעיל, באיכות הגבוהה ביותר, ביניהם חיפוי קירות חוץ מגרניט פורצלן, חיפוי hpl, חיפוי אלומיניום מלוחות אלומיניום, חיפוי אלוקובונד, פייבר צמנט ועוד רבים אחרים. הצוות שלנו מורכב מבעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים אשר מספק מעטפת שירות הכוללת יעוץ, תכנון ואספקת המוצרים והחומרים לחיפוי הקירות. 

מעוניינים בחיפוי אלומיניום או כל חיפוי אחר? נשמח לספק עבורכם את מגוון האפשרויות של הייעוץ, הבחירה וההתקנה על מנת ליצור עבורכם את הסביבה לה תמיד ייחלתם. צרו עמנו קשר ונתחיל יחד את התהליך!

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם