ClickCease

חיפוי אלוקובונד – מה הופך אותו לחיפוי בניין כל כך מבוקש?

תוכן עניינים


ישנם חומרים רבים בתעשיית הבנייה ברחבי העולם אשר יתרונותיהם וחסרונותיהם קובעים את השימושים השונים שיעשו בכל חומר וחומר. כל חומר וחומר צריך להיות מותאם לפי יתרונותיו וחסרונותיו על סמך ייעודו ותפקידו. כאשר מדובר בחיפוי קירות חוץ, כמובן שישנה חשיבות רבה לחומר ממנו הוא עשוי, שכן חיפוי בחומר שאינו מתאים לתנאי מזג אוויר משתנים יוכל להזיק רבות למבנה עצמו ולאנשים שבתוכו. יחד עם זאת, חיפוי קירות חוץ נועד להעניק לכל מבנה מראה אסתטי, יוקרתי, מודרני, חדשני אך בו בעת חשוב לזכור שעליו לשמש כמגן בפני מזג אוויר קיצוני.

על מנת ליצור בידוד למבנה מהבחוץ, מצפים את קירות החוץ שלו במגוון שיטות וחומרים שונים, החל מהטיח המוכר והנפוץ, דרך גג פנל מבודד ועד לחיפוי על ידי שיש, אריחים ועוד. בשנים האחרונות, חיפוי מבנים על ידי לוחות אלומיניום מרובד הפך להיות עניין נפוץ ביותר עקב סיבות שונות ומגוונות כשהעיקרית בהן היא חיסכון בזמן עבודה. זאת אומרת, העבודה מסתיימת מהר יותר ועם תוצאות איכותיות וטובות יותר. בחיפוי אלוקובונד נעשה שימוש נרחב בתעשייה ובאדריכלות עקב התאמתו לחיפוי קירות חוץ, חיפוי חזיתות, חיפוי משרדים, מבנים ציבוריים ועוד.

אז מהו אלוקובונד?

אלוקובונד הינו סוג של חיפוי אלומיניום איכותי במיוחד (ACM), אשר הלוח המוגמר מורכב משני גיליונות אלומיניום כאשר ליבתו הפנימית עשויה פוליאתילן בצפיפות נמוכה. החלקים מודבקים זה לזה בחום בתהליך מתמשך המאחד את החלקים ליחידה אחת חזקה וגמישה. יריעות האלומיניום לקיר יכולות להיות מצופות PVDF או צבע פוליאסטר, וההתקנה מתבצעת על ידי מערכות תלייה יבשות שונות. תהליך הייצור של לוחות חיפוי אלו מאפשרות גמישות בעיצוב דקורטיבי במיוחד. אריחי חיפוי קירות אלוקובונד, המכונים קירות מטה, מתחברים אחד אל השני וניתנים לשילוב עם חומרי עיצוב אחרים. בחומרי חיפוי אלומיניום אלוקובונד, השימוש במבנים מעוצבים הוא דבר שבשגרה ברחבי העולם. יצורו מבוקש על ידי אדריכלים ומעצבים בענף הבנייה בארץ וברחבי העולם.

מהם היתרונות של לוחות אלוקובונד?

לאלוקובונד יתרונות רבים על פני החומרים האחרים. הוא מציע אפשרויות אחרות לגימור מקצועי, על קירות חוץ וכן גם על קירות פנים שלוחות מתכת ואלומיניום רגילים מתקשים להשיג. תחילה, יש לו חוזק רב ביחס למשקלו הנמוך, הוא קל במשקלו ובעל יכולת כיפוף גבוהה במיוחד. בנוסף, הוא מבודד רעשים, קל להתקנה, עמיד בפני זעזועים ותנאי מזג אוויר שונים ונשמר לאורך שנים רבות. כמו כן, הוא עמיד מאוד. הוא בעל חסינות נגד אש, חסינות נגד שברים, עמיד בפני חומרים כימיים שונים, עמיד בפני תהליכים קורוזיביים ועוד. האלוקובונד קל לתחזוקה, כלומר הוא לא זקוק לתחזוקה שוטפת למעט ניקוי לעיתים רחוקות בהתאם לסביבת התקנתו. הוא חומר אידיאלי לאדריכלים במיוחד עקב גמישותו הרבה של החומר דבר המאפשר חופש מוחלט של המעצב ליצירתיות אין סופית.

למה כדאי לבחור בחיפוי אלוקובונד?

לאחר שהבאנו את יתרונותיו של החומר אלוקובונד, נשאלת השאלה למה כדאי לבחור דווקא בחיפוי זה על פני יתר החומרים והחיפויים האחרים הקיימים בשוק? על כן, לחיפוי אלוקובונד תכונות מצוינות ביניהם, עמידות חזקה, משקל נמוך, עמידות בפני קורוזיה, כושר בידוד גבוה, אנטי-דרם (הפחתת רעשים), ועוד. חיפוי אלוקובונד מתאים לעיצובים מסוגים שונים כיוון שמגיע במגוון רחב של צבעים וגימורים שונים. החומר מגיע במגוון רחב של צבעים וסגנונות. לדוגמה דמוי עץ, שיש, מראה, מודרני, בוהק, כהה, בהיר, ועוד רבים אחרים. הדבר פותח הזדמנויות רבות לסגנונות עיצוב בלתי מוגבלות ופתרון מותאם לכל פרויקט באשר הוא – תעשייתי, מגורים, מסחרי, ועוד. בנוסף על כל אלו, אלוקובונד הינו חומר ידידותי לסביבה ומתאים לבנייה ירוקה. דבר המתכתב עם התעשייה בשנים האחרונות שהולכת ומתקדמת לכיוון של בנייה ירוקה יותר מתמיד. אדריכלות, עיצוב, הנדסה ובנייה ברי קיימא, ירוקה שדואגת לסביבה תופסת את מקומה בתעשייה וכן החומרים איתם אלו יכולים להתקיים חשובים אף מאוד.

אלוקובונד אסטתי, חסכוני ועמיד

שימוש בלוחות אלוקובונד מאפשר מתן מענה משולש – חיפוי חיצוני המהווה מעטה אסטטי, חיסכון גדול בעלויות בהשוואה לחיפוי אחר כדוגמת לוחות שיש, אבנים וכדומה, והכי חשוב הגנה למבנה מפני פגעי מזג אוויר ושאר נזקים נוספים. לוחות האלוקובונד הם לוחות קומפוזיט, מאלומיניום מלא. הן בעלי יכולות בידוד תרמי המשלבות חומרי בידוד כמו פאנל מבודד, צמר סלעים, צמר מינרלי, פוליסטרין, סיבי עץ ושהם. החומר עמיד וחוסר כסף רב עם השנים על הוצאות תחזוקה, הוצאות חשמל וצריכה הקשורה באקלים פנימי.

במידה והתלבטתם חיפוי אלוקובונד מומלץ כמעט לכל מבנה שבונים כיום, כפי שניתן לראות מדובר בחומר עם יתרונות רבים שללא ספק יחסכו לכם רבות בהמשך הדרך. החומר, אלוקובונד, בעל יתרונות רבים שיוכלו לשמש אתכם לכל בניין ופתרון.

 

אלוקופנל – חיפוי קיר אלוקובונד באיכות גבוהה

INNOBUILD מספקת חיפוי אלוקופנל והכי חשוב מעטפת שירות איכותית. אנו מספקים פתרונות מתקדמים לענף הבנייה, החל מחיפויי פנים וחוץ, פתרונות בידוד, קירוי, גגות פתרונות לרצפה ועוד. החברה מקפידה על איכות החומרים, בוחרת כל מוצר בקפידה ומייבאת מוצרים מספקי עוגן מהמזרח ומאירופה בפרט. המבחר העצום מאפשר ללקוחות ליהנות מעולם מרהיב של חומרים העומדים בתקנים מחמירים ובתקני הבנייה הירוקה. צוות INNOBUILD מונה בעלי מקצוע מנוסים, מקצועיים וצעירים, שמטרתם להנגיש רעננות חדשנית לעולם הבנייה המסורתי, בהם מנהלי מכירות, אנשי שירות, מתכננים, מהנדסים ואדריכלים. הצוות מספק מעטפת שירות הכוללת ייעוץ, תכנון, ואספקת המוצרים והחומרים. הביצוע נעשה על ידי חברות מובילות בתחום כמו ׳מידד פתרונות בנייה "מ.מ חיפויים" ונוספות.

מעוניינים בחיפוי אלוקופנל? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. זכרו כ "כל פרויקט גדול, מתחיל בצעד קטן"

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם