ClickCease

חיפוי קירות חוץ מודרני

תוכן עניינים

בעידן של היום, בו תעשיית הבנייה מרקיעה לשחקים, נחשפות אופציות שונות ומגוונות לחיפוי קירות החוץ של מבנים. ישנן טכניקות שונות, חומרים מגוונים, וכמובן חברות רבות בהן ניתן לבחור לביצוע העבודה. לנו באינובילד חשוב שתגיעו לפרויקט שלכם ערוכים ומוכנים, על כן, ריכזנו עבורכם ארבע טיפים שיסייעו לבחירת חיפויי קירות חוץ, כך שתבטיחו תוצאה מושלמת.

חקרו על החומרים

בחיפוי קירות חוץ, ניתן להשתמש בסוגים שונים ומגוונים של חומרי גלם, ביניהם חיפוי אלומיניום, חיפוי HPL, חיפוי אלוקובונד, לוחות פייבר צמנט, ועוד רבים נוספים. לכל חומר היתרונות כמו גם החסרונות שלו. לכן חשוב להכיר את החומרים לפני שבוחרים לעבוד איתם. להלן דוגמה למספר מתכונות חומרים שניתן למצוא אצלנו באינובילד:
חיפוי אלומיניום – מאפשרים לקבל תשתית חזקה ועבודה מהירה בזמן קצר מהרגיל. השימוש בלוחות מהווה יתרון בחיבורים לאלמנטים אחרים, לצד מראה אסתטי.
חיפוי HPL – לוחות HPL מוסיפים טאצ׳ עיצובי מרשים לחיפויי חוץ ופנים ומגיעים במבחר טקסטורות כמו דמוי עץ, טרקוטה וצבעים ההופכים כל מבנה לייחודי. בעלי תכונות מופלאות של אמינות, עמידות גבוהה ועשויים מחומרים העומדים בתקן בנייה ירוקה.
חיפוי אלוקובונד – שימוש בלוחות אלוקובונד מאפשר מתן מענה משולש – חיפוי חיצוני המהווה מעטה אסטטי, חיסכון גדול בעלויות בהשוואה לחיפוי אחר כדוגמת לוחות שיש, אבנים וכדומה, והכי חשוב הגנה למבנה מפני פגעי מזג אוויר ושאר נזקים נוספים.
לוחות פייבר צמנט – מגיעים בצפיפות גבוהה ובגוון מלא (פול בודי) לחיפוי חוץ ופנים בפרויקטים אדריכליים בולטים. חומר הפייבר צמנט מאפשר ליהנות מחוזק אידיאלי, מראה אדריכלי מוקפד ומבוסס על ערכים ידידותיים לסביבה.

הבינו מה הצרכים שלכם 

לא כולם מבצעים את אותו הפרויקט. לכל פרויקט, מבנה או חלל תנאי מזג אוויר שונים, פוטנציאל לפגעים שונים, מטרות שונות, ועוד. חשוב למפות טרם בחירת החומרים את הצרכים עליהם החיפוי החיצוני אמור לענות.

זכרו: אין חומר לא נכון, יש חומר נכון עבורכם או לא נכון עבורכם

 כפי שהסברנו לכל חומר, בין אם מדובר חיפוי אלומיניום, חיפוי HPL, חיפוי אלוקובונד, לוחות פייבר צמנט, ועוד, קיימים יתרונות רבים לצד חסרונות. חשוב להכיר את שני הצדדים של כל חומר על מנת לבחור באחד שיהיה הנכון ביותר עבור הפרויקט שלכם. החיפוי האולטימטיבי של אחד, יכול להיות החיפוי ההכי פחות טוב מבין החומרים לאחר. הכל שאלה של מהו הצורך עליו אתם צריכים לענות ועל מה אתם בוחרים לשים את הדגש המרכזי שלכם בפרויקט.

שימו את עתיד הפרויקט שלכם בחברה שאתם סומכים עליה

אנחנו לא צריכים להסביר את הפתגם המוכר "על זול משלמים ביוקר". אמנם גם עלויות הפרויקט והתקציב הנתון בידיכם הוא היבט חשוב, אך לא רק מבחינה כספית. אל תתפשרו על חומרי הגלם, על הצוות, על החברה ועל תהליכי העבודה. עבודת חיפוי הקירות היא לא רק דקורטיבית אלא כזו שעתידה להבטיח את פנים החלל, כמו גם את ייעול הפחתת הנזקים בעתיד. לכן חשוב מאוד להשקיע מחקר וחשיבה בחברה שתהיה מושלמת עבורכם ותבצע את הפרויקט המהימן והמקצועי ביותר. 

אינובילד מתמחה בייבוא וייצור לחיפוי קירות חוץ לכל סוגי המבנים, ציבוריים ופרטיים, בתים פרטיים, בניינים ועסקיים. אנו מספקים פתרונות חיפויי חוץ איכותיים המתכתבים עם העיצוב העכשווי והתקנים הרלוונטיים, איתנו תוכלו להפיק את המיטב עבור הפרויקט שלכם. הקו המנחה הוא איכות ואמינות – המוצרים הטובים ביותר הקיימים בשוק לצד סטנדרט לא מתפשר של אמינות ומקצועיות. אצלנו קיימים מגוון החומרים המשמשים לחיפויי קירות חוץ, בדיוק כפי שהזכרנו במאמר, ביניהם חיפוי אלומיניום, חיפוי HPL, חיפוי אלוקובונד, לוחות פייבר צמנט, ועוד רבים נוספים. 

אנו באינובילד מזמינים אתכם להיכנס לאתר, ליצור עמנו קשר, להתייעץ ויחד נוכל להתחיל את הדרך לעבר פרויקט חלומותיכם!

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם