ClickCease

כך מנקים חיפוי קירות ביעילות – ניקיון לחיפוי קירות מלוכלך

תוכן עניינים

כיום, בעלי מקצוע ואף אנשים פרטיים רבים מחליטים כי הפתרון הנכון עבור עיצוב החלל שלהם הינו ביצוע של חיפוי קירות. חיפוי קירות יחדש עבורכם את פנים או חוץ הבית ויענה על צרכים פונקציונליים רבים שיסייעו לשמור על החלל בו אתם גרים או נוכחים.

אז מהו חיפוי קירות?

חיפוי קירות חוץ הינה מעין טכניקה לעיצוב פנים וחוץ הבית באמצעות כיסוי כלשהו (יכול להיות מלא ויכול להיות חלקי) של קירות הבית הפנימיים או החיצוניים. חיפוי קירות יכול להתבצע באמצעות חומרים ואופנים שונים ביניהם חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן, חיפוי hpl, חיפוי אלומיניום באמצעות לוחות אלומיניום, חיפוי אלוקובונד, פייבר צמנט ועוד רבים אחרים.

בעת ההתקנה מומלץ לפרוש משטחים מפרידים על המשטחים השונים כגון הרצפה או שאר הקירות בסמוך למקום בו מתבצעות עבודות החיפוי. כמובן שהכרחי להזיז רהיטים ובמידה הצורך לכסות על מנת לייצר סביבת עבודה סטרילית לחלוטין, הן למתקינים והן עבורכם. 

כיצד מנקים את חיפוי הקירות?

כפי שכבר ציינו, ניתן להתקין את חיפויי הקירות מחומרים שונים ומגוונים. לכל חומר דרך הניקיון שלו. על כן, איגדנו בפניכם תשובות לשאלות הנפוצות ביותר ובתוכן מספר טיפים עבור הניקיון המיטבי של חיפוי הקירות.

מהי התדירות המומלצת לביצוע תחזוקה וניקיון?

בכדי לשמור על חיפוי קירות באמצעות לוחות אלומיניום לדוגמה, יש להתחשב בסוג החיפוי ובמיקומה הגיאוגרפי עקב האקלים, פגעי מזג האוויר ועוד. אולם, יש לרוב להיצמד להנחיות היצרן, כשברוב המקרים ההמלצה היא לפחות פעמיים בשנה ובמבנים המצויים קרוב לים אחת לשלושה חודשים.

באמצעות איזה חומר מנקים חיפוי קירות חיצוני?

את הניקיון יש לבצע באמצעות מים וסבון בלבד או בחומר ניקוי עדין וחלש מאוד המומס במים במינון של שליש כוס לליטר מים. חשוב מאוד להשתמש בעת הניקיון במטלית רכה או ספוג רך על המשטח בעדינות ולאחר מכן לבצע שטיפה במים. 

כיצד ניתן להפחית את הסימנים הנראים לעין מהשטיפה? 

בכדי למזער את הסימנים הנראים לעין כתוצאה מהשטיפה יש לשטוף מלמטה למעלה ולייבש בעזרת ספוג תאית. 

מה אסור לבצע בעת ניקיון חיפוי קירות?

יש להימנע לחלוטין ובתכלית האיסור מגירוד העלול לפגוע בפני השטח, בשימוש בתכשירי ניקוי שוחקים, מגבונים או כל מכשיר ניקוי אשר עלול לפגום בציפוי המעטפת. רוב החיפוי החיצוני לא חשוב מאיזה חומר, מגיע עם הוראות יצרן ספציפיות המסייעות בהכוונה של הדרכים והחומרים הניתנים לשימוש בניקיונם. במידה ומתלבטים, חשוב להסתכל על ההוראות או אפילו להתייעץ עם החברה המקצועית ממנה רכשתם את החיפוי על מנת שיוכלו לסייע עם הבחירה וכמו כן למנוע נזקים בלתי הפיכים לחיפוי.

חשוב לציין שכמובן שניקיון של חיפויי קירות חוץ בגבהים או מקומות מסוכנים ניתן להיעזר בחברה מקצועית שתוכל לבצע את פעולת הניקיון בבטיחות וביעילות. 

אנו באינובילד עוסקים בחיפוי קירות חוץ ממגוון החומרים שהזכרנו לעיל, באיכות הגבוהה ביותר, ביניהם חיפוי קירות חוץ מגרניט פורצלן, חיפוי hpl, חיפוי אלומיניום מלוחות אלומיניום, חיפוי אלוקובונד, פייבר צמנט ועוד. הצוות שלנו מורכב מבעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים אשר יוכלו לספק עבורכם תשובות לשאלות ששאלנו לעיל כמו גם שאלות נוספות בהן נתקלתם במהלך הניקיון. אנו מספקים מעטפת שירות הכוללת יעוץ, תכנון ואספקת המוצרים והחומרים לחיפוי הקירות. 

מעוניינים בחיפוי קירות חוץ? נשמח לספק עבורכם את מגוון האפשרויות של הייעוץ, הבחירה וההתקנה על מנת ליצור עבורכם את הסביבה לה תמיד ייחלתם. צרו עמנו קשר ונתחיל יחד את התהליך!

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם