ClickCease

יתרונות וחסרונות – שימוש בחיפוי פורצלן

תוכן עניינים

בעידן בו הבנייה מתפתחת ומתקדמת ברחבי העולם בקצב מסחרר, אחד מההיבטים המשמעותיים עליהם שמים דגש הוא חזות המבנה אותו בונים, משפצים או אפילו משמרים. שתי מטרת העל הנהוגות בביצוע חיפוי קירות חוץ למבנה מסוים הן שמירה על בטחון המבנה וחידוש המראה האסתטי שלו. 

ענף הבנייה משתמש בחומרים שונים ומגוונים לחיפוי קירות חוץ ובכך מייעל את השימושים השונים של כל חומר וחומר. כמובן שבכל חומר חבויים היתרונות, כמו גם החסרונות, משלו מה שמצריך חקר מעמיק ובחירה מדויקת לכל פרויקט ופרויקט.

רכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות של מספר חומרים ביניהם גרניט פורצלן, לוחות אלומיניום, HPL ולוחות פייבר צמנט, המשמשים לחיפוי קירות חוץ. בעזרת הנתונים וההשוואות ביניהם גם אתם תוכלו לבצע את הבחירה המדויקת עבורכם ועבור הפרויקט שלכם.

נתחיל מחיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן

לגרניט פורצלן תכונות מרובות ההופכות אותו לחומר מצוין, חזק ואמין לחיפוי קירות חוץ של כל מבנה.

מהן היתרונות בבחירת גרניט פורצלן לחיפוי קירות החוץ ומדוע הוא חומר גלם כה מבוקש?

גרניט פורצלן הוא חומר בעל תכונות מצוינות לחיפוי קירות חוץ ביניהן עמידות, אטימות, גמישות, חוזק, קלות ואסתטיות. קירות המבנים סופגים פגיעות ונזקים רבים, בין אם מתנאי מזג האוויר ובין אם מגורמים אחרים. חיפוי פורצלן מאפשר יצירת מעין 'מערכת הגנה' לקיר המבוקש ומסייע לו להיות עמיד בפני תנאי שחיקה. בתהליך ייצורו של חומר זה, גרגירי החומר מובאים לרמת גריסה דקה במיוחד ובאמצעות דחיסה הפורצלן הופך להיות חומר קשיח ועמיד. שימוש בגרניט פורצלן כחיפוי לקיר מאפשר לנו לייצר שכבה נוספת המשמשת כשכבת הגנה, ובנוסף במקביל לזה להנות ממראה משופר יותר, אסתטי יותר ומודרני יותר. לכן, בחירה בחומר זה מועדפת בקרב אדריכלים, קבלנים ומעצבים רבים ולא בכדי.

נעבור לחומר הבא, לוחות אלומיניום לחיפוי קירות חוץ

היתרונות של לוחות אלומיניום הן רבות, בין אם שימוש פונקציונלי וגמיש, ועד לעמידות לטווח הארוך, פשטות התקנה, משקל נמוך, צבע עמיד, מבודד ועוד. נדרשת תחזוקה מינימלית והוא עמיד לאורך שנים. לוחות האלומיניום לרוב משמשים כתחליף עמיד הרבה יותר לחומרים אחרים כגון פסיפס, אבן, עץ, שיש ועוד שעמידותם לא גבוהה מספיק. על כן, הוא בעל היתרונות הפונקציונליים לצד היתרונות העיצוביים של אותם חומרי גלם אחרים. 

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי היתרונות המרובים של החומרים השונים, לצד הנראות האסתטית המדהימה, משמשים כתחליפים 'חכמים' יותר מהמון בחינות לחומרים הטבעיים כמו פסיפס, אבן, עץ, שיש, וכו', הנשחקים בקלות. המראה קרוב למדי אך הם אינם אלו וחשוב לציין זאת.

חיפוי נוסף הינו חיפוי HPL לקירות חוץ

 זוהי שיטת חיפוי קירות חדשנית ועמידה בין היתר לשימוש חיצוני של מבנים. HPL, או בשמו בעברית טרספה, הוא חומר חדשני העשוי שכבות מרובות של נייר קראפט הספוגים בדבק פנולי טבעי, אשר עוברים תהליך מיוחד תחת תנאי לחץ וטמפרטורה גבוהה וכך מתלכדים למקשה אחת. תהליך זה הוא היוצר את התכונות הנפלאות של ה-HPL, בין היתר עמידות בפני לחות, טמפרטורות גבוהות ואש, עמידות בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, עמידות מול קרני שמש וכימיקלים, ועוד. 

חומר גלם אחרון שנגע בו הינו לוחות פייבר צמנט

לוחות פייבר צמנט הן לוחות בנייה המיוצרים מבטון אדריכלי, כשהחומרים שמרכיבים אותם הם מלט, חול, מינרלים ומים. ללוחות הללו יתרונות ייחודיות המאפשרות לשימוש בהן להיות בעל יתרונות משמעותיים. הציפייה והרצון העיקריים בעת ההתקנה היא שהלוחות ימלאו את ייעודן כחיפוי חיצוני לפרויקט למשך הזמן הארוך ביותר האפשר וזהו היתרון המשמעותי ביותר בבחירה בחומר גלם זה. 

הוא עמיד בפני מצבים וחומרים שונים, כמו גם חסינים בפני אש. הם לוחות שמשתלמים במיוחד מבחינת תוחלת חיים ארוכה ביחס למחיר, שגם נחשבים נוחים וקלים להתקנה. התחזוקה הנדרשת היא מינימלית בניגוד ללוחות עץ לדוגמה. אלמנט נוסף חשוב, במיוחד בעידן הנוכחי בו איכות הסביבה היא בראש מעייני המייצרים והצרכנים, היא שלוחות הפייבר צמנט הן ידידותיות לסביבה ואקולוגיות. חשוב גם ליידע בנושא רצפות בין אם מדובר בפתרון ריצוף מתקדם או בלוחות לרצפה מחומרים ידידותיים לסביבה!

הם מתאפיינים ביעילות אנרגטית וחסכן אנרגטי, כמו גם החומרים מהם הם מורכבים, חומרים ברי קיימא, כשממצים את מירב המשאבים בעת ייצורם. 

כפי שניתן להבין, לכל חומר, בין אם מדובר בגרניט פורצלן, לוחות אלומיניום, חיפוי HPL או לוחות פייבר צמנט יתרונות לצד חסרונות, וחשוב להכיר את אלו על מנת לבחור בחומר הגלם הנכון ביותר עבור הפרויקט שלכם. זכרו: אין חומר נכון או לא נכון, יש חומר נכון עבורכם או לא נכון עבורכם. הכל שאלה של מהו הצורך עליו אתם צריכים לענות ועל מה אתם בוחרים לשים את הדגש המרכזי שלכם בפרויקט. 

כאשר אתם מתעסקים בבחירת חיפוי החזיתות של הפרויקט שלכם, חשוב לבחור מוצרים איכותיים, שיהיו בעלי התקנים הרלוונטיים וכך יוכלו להישמר לאורך שנים ולמנוע נזקים עתידיים. אינובילד מתמחה בייבוא וייצור לחיפוי קירות חוץ לכל סוגי המבנים, בין אם מבנים ציבוריים, פרטיים ועסקיים. 

אנו מספקים פתרונות חיפויי קירות חוץ איכותיים המתכתבים עם עולם העיצוב העכשווי והמודרני. אנחנו באינובילד מאמינים באיכות לצד אמינות – אנו לא מתפשרים ומחזיקים במוצרים שאנו מאמינים בהם, המוצרים הטובים ביותר בשוק, לצד סטנדרט לא מתפשר של אמינות ומקצועיות. 

אצלנו קיימים מגוון חיפויי קירות חוץ של כל חומרי הגלם שהזכרנו במאמר, חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן, לוחות אלומיניום, HPL, לוחות פייבר צמנט, כמו גם רבים נוספים אחרים. צרו עמנו קשר על מנת שנוכל להתאים את הפתרון המדויק עבורכם!

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם