ClickCease

יתרונות וחסרונות של לוחות אינופואם מבית אינובילד

תוכן עניינים

בענף הבנייה מתבצע שימוש רב בבידוד תרמי על מנת להפחית את העברת טמפרטורות והרעשים מבחוץ. כמות האנרגיה המושקעת בחלל במבנה קשורה באופן ישיר ליכולות המעטפת שלו להתנגד או לקבל מעבר חום. בהשפעה ישירה מכך, מבנה המבודד היטב יוכל להוביל להפחתה בצורכים השונים של וויסות הטמפרטורות כמו מערכות מיזוג ומשום כך לסייע בחיסכון אנרגטי.


בידוד עם לוחות אינופואם

לוחות אינופואם הינם לוחות בדיוק כאלו, לוחות טרמים המשמשים לחיפוי חזיתות. לוחות אלו עומדים בתו תקן של בנייה ירוקה, עמידים בפני תקני אש, עומדים בתנאי חוץ לחזית, בעלי משקל נמוך, מסייעים לעבודה מהירה, קלים לחיתוך ולעיגון וכמובן הכי חשוב בעלי ערך תרמי גבוה.

אנו באינובילד מספקים חומרים שונים לחיפוי חזיתות ביניהם לוחות בידוד תרמי העשויים מצמר סלעים וזכוכית, הטבולים בסיליקון וגיזה שחורה לבידוד תרמי חזק. הלוחות מתאימים לחיפוי חזיתות בתלייה יבשה ומוסיפים ערך תרמי גבוה לחזית המבנה, וזאת בנוסף לחזית היבשה והמאווררת.


חשוב לזכור כי יכולת בידוד תרמי של חומר נמדדת על ידי ערך הנקרא "מקדם ההתנגדות התרמית". ערך זה מבטא את היכולת של החומר לעכב דרכו מעבר חום. ככל שההתנגדות התרמית גדולה יותר – החומר יהיה בעל כושר בידוד טוב יותר. לאוויר יכולת בידוד גבוהה, מכאן שככל שחומר כולל בתוכו יותר אוויר, כך מקדם ההתנגדות התרמית שלו גבוהה יותר.


לבחירת חומר הבידוד המומלץ ביותר עבור הפרויקט שלכם, חשוב מאוד לזכור שצריך להתחשב בכל הפרמטרים העומדים לפניכם. יש לקחת בחשבון את כל מאפייני החומרים, מה עלותו של החומר המבודד, מה האזור בו צריך להתקין אותו, האם מיועד לחיפוי חזיתות, מהי עלות האנרגיה הנצרכת לחימום, או בכלל לקירור, האם החומר צריך להיות עמיד בפני דברים מסוימים כמו אש או מפגעים. דוגמה להשלכה של שאלות אלו היא:

האם האם יש מקום בחדר לשים צמר סלעים בין שני קירות או שעדיף להשתמש ביריעה אקוסטית אחת, שלא תופסת מקום ומתלבשת ישירות על הקיר?


קיימים סוגים שונים של מוצרי בידוד תרמי שיתרון משמעותי הוא שנוח מאוד ליישם את הבידוד התרמי במיוחד כשהוא מגיע בצורת לוחות. האפשרויות רבות ויכולות לנוע מחומרים שונים, איכויות שונות וכמובן רמות בידוד שונות, כמו חיפוי קירות חוץ בגרניט פורצלן, שימוש בלוחות hpl, בלוחות אלומיניום וחומרים כאלו ואחרים. על כן, איגדנו עבורכם הסבר קצרצר על התכונות המבודדות של מספר חומרים שציינו.


חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן – מסייע לווסת גם הוא את טמפרטורת הפנים מהסביבה החיצונית של המבנה.

חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן בעל תכונות נהדרות, הוא עמיד ובהתאמה לכך לא מצריך תיקונים רבים לאורך זמן. לוחות hpl הוא חומר נוסף המסייע בתהליך וויסות הטמפרטורה והבידוד. לוחות hpl, בעלי עמידות גבוהה לפגעים חיצוניים ועשויים מחומרים העומדים בתקן הבנייה הירוקה בישראל. כמו גם לוחות אלומיניום, המשמשים גם הם חומר נהדר לחיפוי חזיתות מבחינה תרמית. לוחות אלומיניום מאפשרות תחזוקה מינימלית לאורך זמן העונה על הצורך המרכזי בעת חשיבה על בידוד ואיטום כיוון שמסייעת בוויסות הטמפרטורות בחלל.


אצלנו באינובילד תוכלו למצוא את הפתרון האידיאלי לחיפוי חזיתות שיתאים בדיוק עבור הפרויקט שלכם, בין אם חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן, לוחות hpl, לוחות אלומיניום או אפילו חיפוי חזיתות. תוכלו לבחור ממגוון רחב של חומרים איכותיים, מבודדים, העומדים בכלל תקני התקן הישראליים. צרו עמנו קשר והתחילו את הפרויקט הבא.

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם