ClickCease

כל מה שרציתם לדעת על חיפוי קירות אבל לא רציתם לשאול

תוכן עניינים

בשנים האחרונות פתרון מצוין לביצוע שדרוג הן למראה החלל והן לפונקציונליות של החומרים העוטפים אותו הינו חיפוי קירות חוץ. חיפוי קירות חוץ יכול להגיע במגוון חומרים, למגוון מטרות כמו גם ביצוע במגוון שיטות. על כן איגדנו בפניכם את כל מה שרציתם לדעת על חיפוי קירות ולא רציתם לשאול.

מהו בכלל חיפוי קירות?

חיפוי קירות הוא טכניקה לעיצוב פנים או חוץ הבית באמצעות כיסוי מלא או קירות החלל. 

באילו חומרים ניתן לבצע חיפוי קירות?

חיפוי קירות חוץ או פנים יכול להתבצע באמצעות חומרים שונים ביניהם חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן, חיפוי hpl, חיפוי קיר מלוחות אלומיניום, חיפוי אלוקובונד, פייבר צמנט ועוד רבים אחרים. החוכמה היא לבחור בחיפוי המדויק ביותר עבור החלל שלכם, בהתחשב ביתרונות ובחסרונות של כל אחד מהחומרים.

מדוע מבצעים חיפוי קירות?

לחיפוי קירות שתי מטרות עיקריות. הראשונה, יצירת מעין שכבת הגנה איכותית מפגעים שונים כדוגמת פגעי מזג אוויר. חיפויים טובים ואיכותיים שומרים על המבנה מפני מפגעי מזג האוויר, רטיבות, לחות, חלודה, התפוררות, ועוד. בנוסף, הם מסייעים לחיסכון כספי רב. זאת משום שהם מונעים בזבוז משאבי אנרגיה למיזוג או חימום על ידי בידוד המבנה ויצירת הצללה. זהו אמצעי זול ופשוט להסתרת שמש ישירה. המטרה השנייה היא עיצובית ודקורטיבית. חיפוי קירות יכול לשדרג מאוד את מראה המבנה, הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, מעדכן אותו למראה מודרני יותר ואפילו יכול לשנות לחלוטין את המראה של החלל. 

האם יש עדיפות או השפעה לחיפוי קירות על פני קירות חשופים?

בהמשך לשאלה הקודמת וכפי שציינו לעיל, חיפוי הקירות בעל פונקציות שימושיות רבות מה שנותן לו יתרון ממשי על פני השארת קירות החלל או השלד של החלל חשופים לחלוטין. שכבת ההגנה תמיד מומלצת, ואפילו מומלצת במיוחד באזורים בעלי פגעי מזג אוויר משמעותיים העלולים לפגום בשלד המבנה. 

במידה וקיים חיפוי קירות נוכחי, האם ניתן לצבוע אותו?

התשובה היא שלרוב כן. ניתן לצבוע חיפוי קירות אך חשוב להשתמש בצבעים המתאימים לכל חומר וחומר של חיפוי ולהתחשב בסוג החומר אותו צובעים. חשוב לציין שבכדי למנוע צביעה כלשהי מלכתחילה, החיפויים מגיעים כבר מראש במגוון של צבעים, טקסטורות וגוונים לבחירה ולהתאמה לחלל הרלוונטי. 

כיצד מנקים את חיפוי הקירות וכל כמה זמן יש לבצע ניקיון?

כפי שציינו בפוסט איך מנקים חיפוי קירות, כל חומר בעל תכונות משלו ויש להתחשב בסוג החיפוי ובמיקומו הגיאוגרפי עקב האקלים, פגעי מזג האוויר ועוד. טיפ מצוין הינו לבדוק בהנחיות היצרן מה התדירות המומלצת! במידה ואינכם יודעים מהן הנחיות היצרן ניתן ליצור קשר עם החברה ממנה רכשתם את חיפויי הקירות.

מדוע כדאי לבחור בחיפוי קירות של אינובילד?

בחיפויי קירות חוץ או פנים חשוב מאוד לבחור במוצרים האיכותיים ביותר, הכוללים בעלי התקנים מחמירים על מנת שיועלו להישמר לאורך השנים בצורה מיטבית ולמנוע נזקים עתידיים מיותרים. אנו מאמינים באיכות לצד אמינות – המוצרים הטובים ביותר בשוק לצד סטנדרט לא מתפשר של שירות מיטבי.

אנו באינובילד עוסקים בחיפוי קירות חוץ ממגוון החומרים, באיכות הגבוהה ביותר, ביניהם חיפוי קירות חוץ מגרניט פורצלן, חיפוי hpl, חיפוי אלומיניום מלוחות אלומיניום, חיפוי אלוקובונד, פייבר צמנט ועוד. הצוות שלנו מורכב מבעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים המספקים מעטפת שירות הכוללת יעוץ, תכנון ואספקת המוצרים והחומרים לחיפוי הקירות. 

מעוניינים בחיפוי קירות פנים או חוץ? נשמח לספק עבורכם את מגוון האפשרויות של הייעוץ, הבחירה וההתקנה על מנת ליצור עבורכם את הסביבה לה תמיד ייחלתם. צרו עמנו קשר ונתחיל יחד את התהליך!

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם