ClickCease

למה לבחור בחיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן או בלוח פייבר צמנט?

תוכן עניינים

היכולת לשדרג בקלות את המראה של כל מבנה, הפכה את חיפויי הקירות לטרנד חם בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים. סוגי החיפויים כיום רבים, אז מה עדיף עבורכם: חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן או לוח פייבר צמנט? כל התשובות בהמשך!

חיפויי קירות, פנימיים וחיצוניים גם יחד, מחליפים כיום בקצב גובר, את השיטה הנושנה של מריחת טיח וצבע. החיפויים מגיעים לשטח כלוחות, שניתן להרכיב לקיר בשיטות שונות.

לרוב מורכבים לוחות החיפוי בקליק, על תשתית המותקנת על הקיר. אם יהיה צורך בעתיד בהחלפת אחד מהם שניזוק, ניתן יהיה לפרקו בקלות ולהרכיב לוח חדש במקומו, ללא צורך לחדש ולהחליף את כל החיפוי.

את לוחות החיפוי השונים, ניתן להתאים מבחינת הגודל, העיצוב, הגימור והצבע, לדרישות הלקוח ולתנאי השטח והם קלים לניקוי ולתחזוקה.

היתרונות של חיפוי קירות חיצוני בבניין

כשמדובר בחיפוי של קירות חיצוניים במבנה, נדרשות מלוחות החיפוי תכונות נוספות, מעבר לדקורטיביות והעיצוב. יש להם תפקיד חשוב בהגנה על הקירות ועל המבנה כולו, מפגעי מזג האוויר, גשם, רטיבות, לחות ושינויי טמפרטורות, שיביאו לחלודה, היסדקות והתפוררות.

מסיבה זו, חשוב לוודא שלוחות הבידוד שבחרתם, יספקו בידוד הולם למבנה מהטמפרטורות שבחוץ ומקרינת השמש ויסייעו לחסוך באנרגיה לחימום וקירור החללים שבתוכו.

חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן

מבין סוגי לוחות החיפוי הרבים המוצעים כיום בשוק, בולט חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן, שהפך מבוקש לחיפוי בנייני מגורים, מבני ציבור, קניונים ועוד. מדובר בלוחות חיפוי העשויים פורצלן איכותי, המבטיח עמידות בפני קרינת השמש, דהייה ושחיקה.

פורצלן, חרסינה בעברית, הוא חומר קרמי העשיר במינרל בשם קאוליניט. הוא עובר ייבוש ושריפה וצבעו הטבעי לבן, אך ניתן לצבוע אותו. בשונה מחומרים קרמיים אחרים, הפורצלן ניתן לעיבוד למוצרים דקים, קלים ואטומים לנוזלים.

לוחות חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן מיוצרים מחרסית משולבת במינרלים טבעיים נוספים, העוברים תהליך של דחיסה בלחץ גבוה ובחום גבוה במיוחד, להגברת הקשיחות. בהמשך, מוטמע על גבי הלוחות ציפוי של חומרי זיגוג וצבע, בהליך של שריפה בתנור.

חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן הוא קל משקל, גמיש ונוח לעבודה והוא יכול להתאים לכל סוגי המבנים. הלוחות דקים יחסית ומגיעים בעוביים של 3 מ"מ או 5 מ"מ, אך מצטיינים בחוזק ועמידות.

לוחות חיפוי קירות גרניט פורצלן מגיעים במידה של 4.50 מ"ר והם מתאימים לרצפות וקירות בגדלים ועוביים שונים. הם מותקנים לרוב בשיטת "התלייה היבשה", על גבי תשתית אלומיניום שהותקנה מראש, אך ניתנים להתקנה גם בשיטות אחרות, כמו התקנה סמויה, גלויה או הדבקה.

לוחות גרניט פורצלן מיוצרים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה, הם עומדים בתקנים האירופאיים והישראליים וניתנת עליהם אחריות למשך 10 שנים.

את עיצוב, צבע וגימור הלוחות, ניתן להתאים לטעמו ולצרכיו של הלקוח, לאופי המבנה ולסוג השימוש העתידי בו, כבר בשלב הליך התכנון האדריכלי של המבנה. ניתן גם לשלב בהם גופי תאורה או אלמנטים דקורטיביים אחרים.

חיפוי חיצוני בלוח פייבר צמנט

סוג נוסף של חיפוי חיצוני לקירות הצובר תאוצה, הוא חיפוי בלוחות פייבר צמנט. מדובר בחומר חדשני, המבוקש מאוד כיום על ידי אדריכלים, כחיפוי דקורטיבי בעיצוב אורבני, עם נראות יפה ועמידות גבוהה ומתאים לקירות פנים וחוץ במבני מגורים, בתי עסק, מוסדות חינוך או ציבור ובכל מבנה אחר.

לוח פייבר צמנט לקירות חוץ, מיוצר על בסיס מלט (צמנט), בתוספת של סיבי תאית ומינרלים שונים. ההרכב הייחודי והטכנולוגיה של לחיצה וטיפול בחום, מקנים לחומר חוזק וגמישות גבוהים ביותר ועמידות שאינה נופלת מזו של לבנים לבנייה.

לוח פייבר צמנט יכול להשתלב בכל סגנון עיצובי. הלוחות מגיעים בצפיפות גבוהה, בגוון מלא (פול בודי) ובטקסטורת LINES מסורקת, השומרת על נראות נקייה לאורך זמן וניתן לבחור בין בצבעים ומרקמים שונים, חלקם מחקים מראה של חומרים טבעיים כמו עץ או אבן,

בשל ייצור בטכנולוגיות ייחודיות, לוח פייבר צמנט מתאים במיוחד לאקלים הישראלי, המתאפיין בחום ולחות כבדים בעונת הקיץ ובגשמים ורטיבות בחורף. הרכב החומר כולל גם חומרים דוחה מים, המגנים על הלוח מספיחה של רטיבות ולחות ומאפשרים לו לנשום, לצד חומרים דוחי אש, המקנים לו רמת דליקות נמוכה.

בנוסף, מאחר שמדובר בחומר קל משקל, אין בו כדי להעמיס משקל יתר על המבנה ועדיין בכוחו לבודד את המבנה מחום וקור, מלחות ומרעשים המגיעים מבחוץ.

טכנולוגיית הייצור של לוחות החיפוי כמו גם חומרי הגלם, הם ידידותיים לסביבה והלוחות יכולים לשמש משום כך גם לבנייה ירוקה. יכולת הבידוד שלהם, מסייעת בנוסף לחיסכון באנרגיה, לצורכי חימום וקירור המבנה.

התקנה של חיפויי קירות ככלל, יש לזכור, מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מיומנים, שעברו הכשרה לכך. עבודות ההתקנה של לוחות פייבר צמנט, אינן מצריכות הכנה מיוחדת של הקירות והיא מתבצעת בהתאם למאפייניו האדריכליים של הקיר, אם באמצעות התקנת זוויות תלייה בקיר או על גבי קונסטרוקציה מאלומיניום.

 

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם