ClickCease

מחפשים חיפוי קירות חוץ מודרני? כל סוגי החיפויים ממש כאן!

תוכן עניינים

חיפויי קירות הם הטרנד הלוהט בעולם הארכיטקטורה והעיצוב. כשמדובר בחיפוי הקירות החיצוניים, נוסף לצד האסתטי והנקי, גם היתרון של בידוד המבנה משינויי מזג האוויר וחיסכון באנרגיה. מה זה בעצם חיפוי קירות חוץ מודרני ולמה הוא כל כך מומלץ?  כל התשובות בהמשך! 

חיפוי קירות חוץ וחזיתות, הפך פופולרי ומבוקש הן בבנייני מגורים והן במבני ציבור ומסחר, בשל היותו אמצעי בידוד והגנה מחד ואלמנט עיצובי ודקורטיבי מאידך. 

חיפוי קירות חוץ מודרני משדרג את חזות המבנה ומוסיף לו טאץ' עכשווי. במקביל, מגן החיפוי על שלד הבניין מפגעי מזג האוויר, מרטיבות ולחות, מחלודה והתפוררות ואף מבודד אותו מטמפרטורות קיצוניות ומקרינת שמש, מה שמאפשר לחסוך באנרגיה לחימום ולמיזוג.

חיפוי קירות יכול לשדרג את חזות של כל מבנה בקלות ובמהירות ולהעניק לו מראה נקי ויוקרתי, כל זאת בעלות נמוכה, עם עמידות גבוהה ודרישות תחזוקה מינימליות.

חיפוי קירות חוץ מודרני אינו נזקק בהתקנה לתפרים או יתדות להצמדה למבנה, מאחר שהלוחות מורכבים בקליק על מסגרת המותקנת על גבי הקיר. לתיקון או חידוש של חלק מהחיפוי בעת הצורך, ניתן לפרק כל לוח בפני עצמו בקלות ולהרכיב מחדש על המסגרת, מבלי להחליף את החיפוי כולו. 

מבחינת העיצובים והגימורים של חיפויי הקיר, המבחר הוא גדול וניתן להתאים את אופי ומראה החיפוי לדרישות והעדפות הלקוח ואף לשלב בו גופי תאורה, או אלמנטים דקורטיביים.

חיפוי קירות חוץ מודרני: איך בוחרים?

בבחירת חיפוי קירות חוץ, יש לקחת בחשבון לפני הכול את העמידות, מאחר שהמטרה העיקרית של החיפוי היא מעטפת הגנה לקירות. חיפוי עמיד ואיכותי יחזיק לאורך זמן ויקטין את הבלאי של המבנה עצמו.

השיקול השני בבחירה, הוא הנראות, הצבע והסגנון של החיפוי. יש להתחשב, בבחירת חיפוי חוץ, בעיצוב הפנים של המבנה, כדי לייצר הרמוניה.

ולבסוף, קיים השיקול התקציבי. ככל ששטח הכיסוי גדול, העלות תהיה כמובן גבוהה יותר ואם מדובר בבניין משותף, יש לשתף בהחלטה ובבחירה את כלל בעלי הדירות. 

כדי לבחור, חשוב להכיר את כל סוגי החיפויים הקיימים היום, את היתרונות והחסרונות של כל אחד ואת מידת ההתאמה של כל אחד מהם, לטעם ולרצונות שלכם ולתנאי השטח.

סוגים של חיפוי קירות חוץ מודרני

בחיפוי קירות חוץ מודרני, משתמשים כיום בלוחות מחומרי גלם שונים, כמו אלומיניום, HPL (סוג של למינציה), פורצלן, בטון אדריכלי ועוד, לכל אחד מהם תכונות משלו. 

  • לוחות חיפוי אלומיניוםלוחות האלומיניום הם קלי משקל ובעלי מראה אופנתי. ניתן לשלב אותם לכדי משטח שלם והם מאפשרים לייצר תשתית חזקה, בעבודת התקנה מהירה.
    מלבד היותו דקורטיבי, התקנת חיפוי האלומיניום יוצרת שכבת אוויר מבודדת בין הלוחות, לבין קירות המבנה. כל זה יחסוך בעתיד על הוצאות המיזוג והחימום ויקטין את בזבוז האנרגיה והפגיעה הסביבתית.
  • לוחות פורצלן – לוחות חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן, מיוצרים בטכנולוגיות פורצות דרך ומיובאים מאיטליה. הלוחות מתאפיינים בשילוב ייחודי של מראה קליל ומשקל נמוך, עם גמישות וחוזק. לוחות הפורצלן מתכתבים מבחינת המראה עם מגמות עיצוב עכשוויות ויוצרים חזיתות מרשימות ומודרניות.
  • לוחות HPL לוחות HPL (Decorative High Pressure compact Laminate) סוג של לוחות למינציה המיוצרים בטמפרטורה גבוהה, הם לוחות חיפוי עמידים, בעלי מראה מבריק, חדש ועכשווי, הדורשים מינימום של תחזוקה.
    לוחות HPL ניתן למצוא במבחר דגמים, בהם דגם דמוי עץ בשלל גוונים וטקסטורות, שהוא אחד מהפופולריים בשנים האחרונות. כאן ניתן לקבל את המראה החם והטבעי של העץ, בעלות נמוכה יותר, באחזקה פחותה ובעמידות גבוהה יותר, מבלי לכרות עצים ולהזיק לסביבה.
  • לוחות אלומיניום מרוכב אלוקובונד – פתרון דקורטיבי נוסף לחיפוי חיצוני של מבנה, הם לוחות האלוקובונד, פח אלומיניום. הלוחות מיוצרים בדחיסה של חומר בידוד קשה, בין שני לוחות אלומיניום, מה שמביא לחוזק ועמידות של החיפוי ולתכונות של בידוד מרעשים ומשינויי טמפרטורות. 
  • לוחות סקאלמיד – הלוחות של המותג הפולני סקאלמיד (SCALAMID PANELS) הם בעלי גימור דקורטיבי, באים במבחר מרקמים וצבעים לבחירה ומתאימים לחיפויי חוץ, פנים ולחיפוי רצפה.
  • לוחות אינופואם – לוחות העשויים צמר סלעים, זכוכית וסיליקון המספקים בידוד תרמי חזק ומתאימים לחיפוי חזיתות בניינים.
  • לוחות פייבר צמנט (בטון אדריכלי) – לוח פייבר צמנט מגיע בצפיפות גבוהה ובגוון מלא ומתאים הן לחיפוי חוץ והן לחיפוי פנים. לוחות הפייבר צמנט, הנקרא גם בטון אדריכלי, מאפשרים ליהנות מחוזק ומסיביות, לצד מראה אדריכלי מוקפד וידידותיות לסביבה.

בטון אדריכלי הוא בטון המחוזק בסיבי זכוכית, מה שיוצר חומר שהוא גם חזק וגם גמיש לשימוש, שניתן לעבד בצורות רכות ועגולות, או כלוחות ישרים, המורכבים על הקיר כיום. הוא נחשב לאלמנט המשתלב בסגנונות עיצוביים רבים וניתן לראות אותו כיום בכל מקום. 

מאחר שמדובר בחומר חזק ועמיד בפני פגעי מזג האוויר ושינויי האקלים, הבטון האדריכלי מתאים במיוחד לחיפוי קיר חיצוני. אופן הייצור והשינוע של הלוחות, חסכוניים בזיהום אוויר ובפגיעה בסביבה וגם לשימוש בחיפוי ערך אקולוגי, מאחר שהוא חוסך בחשמל על אמצעי קירור וחימום.

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם