ClickCease

חיפוי קירות פנים

תוכן עניינים


חיפוי קירות פנים הינו אלמנט פונקציונלי ובעיקרו עיצובי המאפשר התקנת חיפוי חדש על קיר קיים מה שמקנה אלמנט סטייליסטי ומיוחד. הטכנולוגיות המתקדמות של המאה ה-21 פותחות בפנינו אפשרויות מדהימות ומגוונות בתחומי האדריכלות, העיצוב והבנייה. קיימים חומרים רבים בכל תחום המשמשים לחיפוי קירות פנים כמו גם חיפוי קירות חוץ. חיפוי קירות פנים דקורטיבי יסייע בהשגת תוצאה עיצובית מתבקשת וחלומות וכמובן שיכול לשדרג כל חדר לכזה המעוצב בצורה מדהימה. כמובן שלכל חומר וחומר היתרונות המייחדים אותו שבעזרתו ניתן לענות על צרכים ושימושים בהתאם לכל דרישה.

מדוע כדאי לבצע חיפוי קירות פנים?

כיום, אין אדריכל או מעצב פנים שלא מודע לחשיבות הרבה הקיימת לחיפוי קירות פנים. בשנים האחרונות זוהי טכניקה שהפכה לאחד האלמנטים המשמעותיים והשכיחים ביותר בעת עיצוב בית, בניין, משרד ועוד. בקיצור, בעיצוב כל חלל שקיים. השימוש בחיפוי קירות פנים מודרני נועד לאפשר להעניק לחלל מכל סוג שהוא אשליה של גודל גדול יותר, הוא מאפשר לשנות אווירה בכל אחד מהחללים ובכך להפריד אותם, או לצורך העניין לבדל בין אזור ואזור. חיפוי קיר פנים דקורטיבי או פונקציונלי, קל להתקנה, מה שהופך את האפשרות לנגישה לכל. בעזרת ההתקנה הקלה במיוחד ניתן לשדרג את המראה ובעלות כספית זולה יחסית.

באילו חומרים מומלץ לבצע חיפוי קירות פנים מודרני?

כפי שהוסבר קיים בשוק מגוון רחב של חומרים ולוחות לביצוע חיפוי קירות פנים, וכמובן שלכל חומר יתרונות וחסרונות ההופכים אותו למיוחד ומיועד לשם מטרה מסוימת. בדיוק עבורכם, עבור אלו המתלבטים בין המגוון הרחב של החומרים השונים, ריכזנו את החומרים המובילים לביצוע חיפוי קירות פנים בכל חלל שרק תבחרו.

לוחות סקאלמיד (scalamid panels)

לוחות סקאלמיד (scalamid panels) בוא אחר מהחומרים המשמשים לחיפוי קירות פנים מיוצרים במכבש הידראולי בלחץ גבוה, ולאחר מכן מיובשים באוויר. פעולה זו מקנה להם מראה חלק ובעל מראה מט מה שמסייע לשימוש לחיפוי קירות פנים מודרני. כל הלוחות משויפים משני הצדדים, בצד העליון גימור הלוחות מאופיין בשכבה כפולה של צביעה להגנה מקסימלית לאורך זמן וגב הלוחות מצופה שעוות פוליאתילן. הם בעלי תכונות מופלאות לצד גימור דקורטיבי ובכך משמשות לחיפוי קירות פנים דקורטיבי. את הלוחות תמצאו בשתי אופציות התקנה: לוחות גדולים למראה חזית אחיד, ולוחות סיידינג למראה כפרי ורטרו. שיטת התליה היא יבשה ועל גבי תשתית אלומיניום ומשמשת גם כחזית מאווררת.
את לוחות סקאלמיד מייבאת INNOBUILD מהמותג הפולני SCALAMID המאפשר למעצבים לבטא את יכולות העיצוב שלהם, על ידי יצירות מרשימות המשלבות איכות גבוהה ואופציות עיצוב אינסופיות. עם לוחות סקאלמיד תוכלו להפוך כל חלום למציאות וליהנות ממפרט טכני מרשים ההופך את חיפוי הקיר הדקורטיבי לבולט וייחודי.

פייבר צמנט

לוחות אינו פאסאד (Inno Facade) פייבר צמנט, מגיעים בצפיפות גבוהה ובגוון מלא (פול בודי) לחיפוי חוץ ופנים בפרויקטים אדריכליים בולטים.חומר הפייבר צמנט מאפשר ליהנות מחוזק אידיאלי, מראה אדריכלי מוקפד ומבוסס על ערכים ידידותיים לסביבה. הלוחות מיועדים לחיפוי קירות פנים והם של מותג הבית INNOBUILD. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות ייחודיות על מנת להתאים את הלוחות לאקלים הישראלי. כדי להגיע לרמת עיצוב גבוהה הלוחות מגיעים בטקסטורת LINES מסורקת, שתפקידה לשמור על נראות נקייה לאורך זמן ובכך חומר הלוחות משמש כחיפוי קירות פנים מודרני ודקורטיבי בהחלט.

לוחות פורצלן לחיפוי קירות פנים יוצרים חזיתות מרשימות

פונקציונליות ומקוריות ועל כן משמשים לחיפוי קירות פנים דקורטיבי. ללוחות הפורצלן יתרונות רבים בעת בחירת חומר לחיפוי קירות מודרני. אלו מציעים גמישות בולטת בתהליך העיצוב בזכות מגוון הטקסטורות והצבעים. הלוחות יוצרים חזיתות מרשימות, פונקציונליות, מודרניות ומקוריות. בנוסף, צבעי האלמנטים הדקורטיביים יחד עם הקלילות שלהם, מאפשרים ליהנות משימושים חדשניים.

את לוחות הפורצלן מייבאת INNOBUILD מהחברות המובילות באיטליה. הם שילוב ייחודי של משקל קל, גמישות וחוזק ומגיעים כלוחות בפורמט גדול. ULTRA ההופכת למקור השראה עבור מעצבים בינלאומיים לחיפויים המתכתבים עם מגמות העיצוב המובילות. לוחות הפורצלן בגודל של 4.50 מ״ר, גודל מרשים ודומיננטי, מוסיפים מימד חדש למראה עיצובי מרשים. בזכות מגוון הטקסטורות והצבעים, ולכן תוכלו להפוך את הרעיונות למציאות עם לוחות בגדלים גדולים מהסטנדרט.

לוחות hpl – חיפוי hpl

או בשמו בעברית טרספה, הינו אלמנט עיצובי של חיפוי קיר חזק במיוחד, למעשה לוחות פורמייקה עבים במיוחד המאפשרים שימושים נרחבים ומגוונים. משמעות שם החומר HPL הוא High Pressure Laminate, או ליתר דיוק בשמו המלא – Decorative High Pressure Compact Laminate. תהליך ייצורו של ה-hpl הינו תהליך מיוחד והוא המאפשר את יתרונותיו הרבים של חומר זה. חיפוי hpl מיוצר משכבות של חומרים ממוחזרים טבעיים בשילוב שבבי עץ וספוגים בשרף טבעי, הנכבשים בתהליך בלחץ גבוה, עוברים חימום בטמפרטורות גבוהות תחת לחץ חזק ומצופים בשכבה חיצונית של צבע בציפוי דבק מלמין. כך שהתהליך הוא מה שמעניק שכבת הגנה בפני פגעי מזג אוויר וקרני uv ומהווה יתרון משמעותי על פני מתחריו בשוק. אלו קיימים במגוון צבעים וטקסטורות ובעלי נראות משתנה לפי דרישות אדריכלים או מעצבים.
‏INNOBUILD מייבאת לוחות HPL באיכות בלתי מתפשרת מיצרניות בינלאומיות ובעלות מגוון רחב של מידות וגוונים לבחירה.

אלומיניום מרוכב

לוחות אלומיניום מרוכב הם פתרון דקורטיבי לחיפוי קירות פנים וחוץ של מבנה. הם מאפשרים לקבל תשתית חזקה ועבודה מהירה בזמן קצר מהרגיל. השימוש בלוחות מהווה יתרון בחיבורים לאלמנטים אחרים, לצד מראה אסתטי.
‏INNOBUILD מייבאת לוחות אלומיניום של המותג הבינלאומי ACP- Alucopanel הישר בדובאי, איחוד האמירויות. הלוחות בעלי יכולות ותוכנות מופלאות, כמו טקסטורות וגוונים ייחודיים, אשר ביחד עם עם עמידות לאש A1 ולוחות בפורמט רחב כסטנדרט, הופכים אותו לייחודי בתחום. לוחות האלומיניום מורכבים מ-2 שכבות של 0.5 מ"מ אלומיניום ב-2 הצדדים, ובאמצע קיימת שכבה של חומר בידודי קשיח בעובי 3 מ"מ, אשר מספקים עובי לוח של 4 מ"מ.

כמובן שבנוסף לאלו (לוחות סקאלמיד, לוחות פייבר צמנט, לוחות פורצלן, לוחות hpl ולוחות אלומיניום מורכב) יש חומרים נוספים. האפשרויות כמו שניתן להבין כבר הן רבות ומגוונות, הבחירה תלויה בטעם האישי שלכם, בצרכים שלכם, בייעוד הקיר ובתכונות של החיפוי אותו בחרתם. את החיפוי הנבחר מתאימים לקיר. תוכלו לבחור לבצע חיפוי על מספר קירות פנימיים, חיצוניים או רק על קיר בולט אחד או אפילו על חלקו.

עכשיו שהבנו מה זאת אומרת חיפוי קירות פנים ואילו חומרים קיימים – נשאר לבחור ולהתחיל את התהליך. אין ספק שאחד מיתרונותיו המשמעותיים של חיפויי קירות פנים הוא ההתקנה הקלה וכיוצא מכך האפשרות לשנות עיצובים בחלל בתדירות גבוהה. השלב הראשון כולל בחירת סוג החיפוי הקיר הדקורטיבי האלמנט העיצובי, המיקום, הגודל והצבע. בשלב הבא תתבצע מדידה של הקיר ותחילת העיצוב עם בעל מקצוע שתבחרו על מנת לקבוע את כל האלמנטים הנדרשים, עובי החיפוי, התוצאה המתבקשת, ועוד. יחד עם בעלי מקצוע מנוסים ניתן להגיע לרעיון עליו תחשבו. לאחר הכנת הלוחות בדרכן להתקנה יש לפנות את החלל ממה שנמצא בתוכו – בין אם מדובר ברהיטים, חפצים, וכל דבר שנמצא בסביבת הקיר שעליו מתבצע החיפוי על מנת ליצור מרחב עבודה נוח למתקינים ולמנוע נזק לציוד כמובן. נציין שיש לבחור בעלי מקצוע אמינים, מנוסים ומקצועיים שיהפכו את התהליך לטוב ביותר עבורכם מכל הבחינות – שימוש בחומרים איכותיים, לצד מעטפת שירות וירידה מדויקת לפרטים הקטנים.

לסיכום, בעידן של היום תוכלו למצוא כמעט בכל חלל חיפוי קיר פנים דקורטיבי, מודרני או פונקציונלי אחד לפחות. עיצוב חלל, בין אם מדובר בבית, במשרד או בחנות, תמיד מעלה בפנינו שאלות רבות הקשורות לעיצוב הפנים, התכנון והפונקציונליות כאחד. לא פעם ההתחבטות בסוגי לוחות בחיפוי מעכבת את התקדמות העיצוב ומונעת הגעה לתוצאה מיטיבות ומקסימלית. על כן, יש להבין מהו המגוון הקיים, לחשוב על השמישות הנדרשת ולהתאים ליתרונותיו של כל חומר וחומר.

בואו להתקין חיפוי קירות פנים איתנו

התקנת חיפוי קיר פנים דקורטיבי דורשת עבודה מקצועית ומדויקת. אנו ב-INNOBUILD נשמח לספק עבורכם את מגוון אפשרויות ההתקנה, הבחירה ואפילו הייעוץ, בביצוע עבודות חיפוי על מנת ליצור עבורכם את הסביבה עליה תמיד חלמתם. אנו מספקים פתרונות מתקדמים לענף הבנייה, החל מחיפויי פנים וחוץ, פתרונות בידוד ובידוד תרמי, קירוי, גג פנל מבודד ופתרונות לרצפה כמו לוחות רצפה ועוד. החברה מקפידה על איכות החומרים, בוחרת כל מוצר בקפידה ומייבאת מוצרים מספקי עוגן מהמזרח ומאירופה בפרט. המבחר העצום מאפשר ללקוחות ליהנות מעולם מרהיב של חומרים העומדים בתקנים מחמירים ובתקני הבנייה הירוקה. צוות INNOBUILD מונה בעלי מקצוע מנוסים, מקצועיים וצעירים, שמטרתם להנגיש רעננות חדשנית לעולם הבנייה המסורתי, בהם מנהלי מכירות, אנשי שירות, מתכננים, מהנדסים ואדריכלים. הצוות מספק מעטפת שירות הכוללת ייעוץ, תכנון, ואספקת המוצרים והחומרים. הביצוע נעשה על ידי חברות מובילות בתחום כמו ׳מידד פתרונות בנייה "מ.מ חיפויים" ונוספות.

מעוניינים בחיפוי קירות פנים? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. זכרו כ "כל פרויקט גדול, מתחיל בצעד קטן".

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם