ClickCease

למה כדאי לבחור בחיפוי אלומיניום

תוכן עניינים

תעשיית הבנייה מסתמכת רבות על חיפויי קירות חוץ ופנים. ישנם חומרים שונים ומגוונים לבצע איתם חיפוי, כשאחד המומלצים ביניהם הינו חיפוי אלומיניום. חיפוי קירות פנים וחוץ באלומיניום מהווה כיסוי עיצובי ופונקציונלי, מחליף חומרים טבעיים רבים ומעניק לבעלי המקצוע אפשרויות שונות ומגוונות למימוש רעיונות יצירתיים בעמידות שאין כמותה.

מהן היתרונות של חיפוי אלומיניום?

היתרונות של חיפוי אלומיניום מרובות, הוא בעל שימוש פונקציונלי, עמיד לטווח הארוך, עמיד, גמיש, פשוט להתקנה, ועוד. בחיפוי אלומיניום נעשה שימוש בלוחות אלומיניום אשר משמשים כתחליף עמיד לחומרים טבעיים אחרים כמו אבן, עץ, פסיפס, ועוד שעמידותם לא מספקת מספיק לחיפוי. הוא בעל היתרונות הפונקציונליים לצד יתרונות עיצוביים של חומרי גלם אחרים פחות מומלצים. 

יש לו גם חסרונות?

חשוב לזכור כי היתרונות המרובים של החומרים השונים, לצד הנראות האסתטית המרשימה משמשים כתחליפים. אותם תחליפים הם אופציה מעולה וחכמה יותר לשימוש מהמון בחינות כפי שציינו לאותם חומרים טבעיים ולא פונקציונליים דיים (כמו האבן, העץ וכדומה) עקב השחיקה מהרובה והעלות הגבוהה לתחזוקתם ושימורם. המראה קרוה למדי אך הוא איננו החומר הטבעי וחשוב לזכור זאת.

באילו עוד חיפויים אוכל לבחור?

כפי שכבר ציינו, ישנם חומרים רבים בהם ניתן לבצע חיפויים בבנייה חיצונית ופנימית, ביניהם חיפוי פורצלן ופייבר צמנט.

נתחיל עם חיפוי פורצלן. חיפוי פורצלן הינו מורכב מגרניט פורצלן, חומר מצוין בעל תכונות מרובות. הוא קשיח, עמיד, אטום, חזק ואמין לחיפוי קירות של כל מבנה. עקב תכונותיו, חיפוי פורצלן מאפשר יצירת 'מערכת הגנה' לקיר ומסייע לו להיות עמיד בפני תנאי שחיקה. במהלך תהליך הייצור של חומר זה, הגרגירים שלו מובאים לרמת גריסה דקה במיוחד ובאמצעות דחיסה הפורצלן מצליח לקבל את תכונותיו, קשיחות ועמידות. שימוש בחיפוי פורצלן מאפשר לנו לייצר שכבה נוספת המשמשת כשכבת הגנה ובנוסף במקביל לכך להנות ממראה אסתטי, מודרני ומשופר.

פייבר צמנט גם הוא אופציה מעולה לחיפוי. מוצרי פייבר צמנט כוללים לוחות בנייה המיוצרים מבטון אדריכלי. החומרים שמהם מורכבים אותן לוחות בטון לרצפה הם מלט, חול, מים ומינרלים. לוחות בטון לרצפה טיפוסיים יכילו בין 40% ל-60% מלט, עד 30% חומרי מילוי, עד 10% תאית ועד 15% של נציץ קבוצת מינרליים ביניהם מגנזיום, ברזל, סידן, ליתיום ועוד. קבוצת מינרליים זו יכולה להתפצל באופן מושלם ללוחיות בטון לרצפה אלסטיות. ללוחות בטון לרצפה מפייבר צמנט תכונות ייחודיות שבזכותן הופכות את חיפוי זה לבעל יתרונות נרחבים. בין היתרונות עמידות גבוהה במיוחד, תחזוקה מינימלית לאורך שימוש רחב, ידידותיות לסביבה, מחיר נמוך ועוד. 

כפי שניתן להבין, לכל חומר בין אם מדובר בחיפוי אלומיניום, בלוחות בטון לרצפה, פייבר צמנט וחיפוי פורצלן, יש את היתרונות לצד החסרונות וחשוב להכיר את כל אלו על מנת לבחור בחומר הגלם הנכון עבורכם ועבור הפרויקט שלכם. אינובילד מתמחה ביבוא ובייצור חיפוי מכל הסוגים, כשחיפוי אלומיניום, פייבר צמנט וחיפוי פורצלן בפרט! 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר, ליצור עמנו קשר, להתייעץ ויחד נוכל להתחיל את הדרך אל עבר פרויקט חלומותיכם!

רוצים שנחזור אליכם?
השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים

הפרויקטים שלנו

רוצים לקבל הצעת מחיר?

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם